tisdag 5 april 2016

Äntligen!!

Då var man tillbaka i verkligheten.

Jag har haft en fantastisk vecka tillsammans med min familj. Vi har verkligen tagit det lugnt och bara varit tillsammans. Jag har till och med kommit i gång med mitt slutprojekt på journalistikkursen.
ÄNTLIGEN!!!

Det var en sömnlös natt. Alla sov utom jag. Jag satt i sängen och kollade ut över berget och då plötsligt kom idén. Jag ska skriva om fallskärmshoppning.
Vart jag fick den lysande idén i från har jag ingen aning om. men jag blev eld och lågor och började kolla upp detta med en sådan energi. Men hur skulle jag få tag på någon att intervjua?

Men alla bitar föll på plats under semesterveckan och jag lämnade in min synopsis i tid. Nu ska det bli kul att höra vad lärarna och mina kurskamrater tycker. Jag är i alla fall helnöjd med att få skriva om detta. Det ska bli en spännande resa och jag kommer att lära mig massor. Kanske kan jag hämta lite inspiration från detta till min bok.

Jag väntar med spänning och lovar att berätta för er hur det går. Jag ska till och med få vara med fallskärmshopparna vid ett hopptillfälle och vem vet hur när jag kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar